به مناسبت روز 9 دی و با حضور نماینده محترم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم شهر عسگران و جمعی از مسولین شهرستان  خیابان 9دی (ولایت) روستای مهدی آباد که توسط دهیاری این روستا بالغ بر 700 میلیون ریال هزینه آزادسازی جدول گذاری وآسفالت آن  شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.